Koninginnedag - Reisverslag uit Topola, Bosnië en Herzegovina van bouwteam Banja Luka - WaarBenJij.nu Koninginnedag - Reisverslag uit Topola, Bosnië en Herzegovina van bouwteam Banja Luka - WaarBenJij.nu

Koninginnedag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg bouwteam

30 April 2008 | Bosnië en Herzegovina, Topola

Vandaag heel veel daklatten aangebracht en pannen omhoog gewerkt door ons fantastische personeel. Het laatste stuk dak zit er op!
Ook de kozijnen zijn gebracht en geplaatst. Het huis is enorm opgeknapt.
WE ZIJN KLAAR
Vrijdag gaan we nog wat kleine afwerkingen doen en dan starten we met het afscheidsfeest. Om 11.00 uur worden de pizza's gebracht en gaan we op een nieuwe tuinmeubelset (kado voor de familie) een tuinfeest houden.
Bij dit feest zal ook de directeur van Caritas zijn.

Het gereedschap is ingepakt en staat klaar voor de volgende klussers. We hebben een plek op de boerderij, waar we het zullen opslaan.

We volgen jullie advies op en gaan morgen een dagje genieten van de omgeving. We zoeken het in de richting van Prijedor.

Vrijdag zullen we de laatste berichten geven; dan weten we meer te vertellen over de reacties van de mensen en is onze missie volbracht.

We hebben enorm genoten van deze reis, van de klus en van het samen werken; de gastvrijheid en dankbaarheid van de familie was heerlijk om te ervaren.

• 30 April 2008 - 20:46

Greet En Luuk:

Fantastisch! En voor de foto's: de eerste honderd kun je op deze website plaatsen.

• 01 Mei 2008 - 06:53

Nico & Sylvia:

Wat goed dat jullie nu al klaar zijn! Leuk ook dat de plaatselijke bevolking zo goed mee geholpen heeft. Nu nog even een afscheidsfeest en dan komen jullie zondag al terug! We hopen jullie snel weer te zien, groetjes van ons.

• 01 Mei 2008 - 07:26

Hetty Klokman:

Jullie hebben daar een fantastisch werk gedaan ! En Koninginnedag beter besteed, denk ik, dan menigeen hier in Nederland (vaak drinken en lallen ....)
    Ben heel benieuwd naar de foto's.
    hartelijke groet

• 01 Mei 2008 - 09:01

Wil Scholte:

Hemelvaartdag.Morgen jullie laatste dag.Wat kunnen jullie met een goed gevoel terug kijken op alles wat tot stand is gekomen en de manier waarop.Het afscheid zal vast met gemengde gevoelens zijn en zo ja, dan is dat goed.Al deze herinneringen nemen jullie mee naar huis en die zullen vast nog wel een poos gekoesterd worden.Geweldig hoor.
    Ik wens jullie morgen een goed afscheid en weer een goede reis naar huis.
    Veel lieve groetjes van Wil.

• 01 Mei 2008 - 13:46

Josephine:

Hoi daar,
    proficiat met het resultaat, dat gisteren al klaar waren, fantastisch! Met recht: missie volbracht. Vier lekker feest, en maak van de reis terug ook een lekker gezellig ontspannen rit. Kom weer behouden en veilig thuis.

tot gauw, Josephine

• 01 Mei 2008 - 14:18

Joop,Ria Baaij:

Goed om het klussen team zo hebben kunnen volgen
    Wij wensen jullie een goede voldane reis terug.

• 01 Mei 2008 - 14:42

Angelique & Stefan :

Hoi Bouwteam

Gefeliciteerd met het behalen van de door julllie gestelde eindstreep.

Ondanks wat kleine tegenslagen (water in de eerste week en buien toen het dak er af was) zal het een gewelig positive ervaring geweest zijn.

Zo te lezen zijn er vele vorderingen gemaakt met de bouw, maar ook met het onderling samenwerken en contact maken met de plaatselijke bevolking.

Het zien van andere omgevingen en gebruiken, en zo af een toe een varken van het spit zal een onuitwisbare indruk achter laten.

Ook voor ons was het mooi om zo via internet de activiteiten te kunnen volgen, eigenlijk is het een beetje jammer dat ik mij nu realiseren dat ook dit zal gaan stoppen.

Mogelijk komt er nog wel eens een vervolg, het enthousiasme wat we lezen en het feit dat het gereedschap achter blijft zal een vervolg zeker mogelijk maken.

Wij wensen jullie een pretige afscheid avond, nog een mooie dag in de omgeving en een behouden terug reis.

Met vriendelijke groet,

Hartelijke groeten!

• 01 Mei 2008 - 19:03

Gré En Marja:

Hallo allemaal,
    Leuk te lezen hoe het daar gaat en is geweest. We hopen dat jullie morgen een leuk en gezellig afscheid hebben daar en de terugreis voorspoedig mag gaan.
    Groetjes, Marja en Gré.

• 01 Mei 2008 - 19:41

Gerard En Bets:

Geweldig dat jullie missie is volbracht, wij wensen jullie morgen een fijne dag.En een goede terugreis

• 01 Mei 2008 - 22:11

Gre Vl :

ik wens jullie een goede reis terug naar nederland ,we wachten allemaal op jullie ,en vooral wat jullie allemaal te vertellen hebben

• 02 Mei 2008 - 06:57

Rob En Marry:

Gefeliciteerd dat jullie zo snel het doel hebben bereikt.Het lijkt ons dat jullie daar een fantastische ervaring hebben gehad, die je niet snel meer zal vergeten. Wij wensen jullie een heel gezellig afscheidsfeest en natuurlijk een hele goede terugreis.
    Groetjes

• 02 Mei 2008 - 09:02

Jan En Riet Dekkers:

Hallo bouwteam,

Gefeliciteerd met de volbrachte missie en geniet de laatste dag nog van de omgeving en voor morgen en zondag een goede reis huiswaarts.