we gaan rijden ! - Reisverslag uit Topola, Bosnië en Herzegovina van bouwteam Banja Luka - WaarBenJij.nu we gaan rijden ! - Reisverslag uit Topola, Bosnië en Herzegovina van bouwteam Banja Luka - WaarBenJij.nu

we gaan rijden !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg bouwteam

19 April 2008 | Bosnië en Herzegovina, Topola

De bus is gehaald en geladen; we gaan op weg. Onderweg zal het er even niet van komen om een bericht te plaatsen. Dus toch snel even een laatste berichtje. We rijden door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatie richting Banja Luka.

Verrassend en lief is het aantal mensen dat zich over onze reis bekommerde: van die een zak drop, een rol biscuit, een zak gemengde drop, een zak pepermunt....We zijn verwend met al die aandacht!
Het is erg fijn te merken dat er zo met ons meegeleefd wordt.

tot gauw - over grenzen heen - José

• 20 April 2008 - 11:29

Wil Scholte:

Wat enig dat jullie al in actie zijn gekomen .Wat zal dit een enige en goede tijd zijn en worden.Niet ziek worden van al het snoepgoed onderweg ,maar vooral genieten.Lieve groetjes van Wim en Wil.

• 20 April 2008 - 19:04

Willy En Cor Mulder:

Voor dat we gisteren jullie site hebben geopend hadden we een e-mail gestuurd aan het adres van Jose,om haar en het hele team een heel goede reis te wensen en heel veel succes met het goede werk aldaar met daarbij het de opmerking vooral voorzichtig te zijn zowel tijdens de reizen als op het werk zodat eenieder weer ongehavend en gezond zal terugkeren.Met vriendelijke groet van Willy en Cor Mulder.

• 20 April 2008 - 20:06

Anja De Vreng:

Goeie actie!!!Ik wil iedereen een geweldig goede reis wensen en hoop dat jullie meer bereiken dan jullie hopen te bereiken en dat is veeeeeeeeeeel.Vooral aan Petra veel liefs en groetjes, zet em op kanjer, tot het volgende bericht. Anja en Peter.

• 21 April 2008 - 16:30

Nolly Fritschi:

Ik heb gehoord dat de reis naar Bosnien goed is gelukt en de eerste indrukken positief zijn. Ik wens jullie veel energie voor de komende 2 weken. Groetjes, Nolly

• 21 April 2008 - 18:28

Roos Dekker:

Wat fijn dat de reis goed is verlopen, nu ga ik iedere dag even op deze site kijken. Veel plezier en niet al te hard werken hé? Ook genieten...........

Groetjes van Roos

• 21 April 2008 - 20:52

Yvonne :

deze is de meest recentie zie ik nu!!!! veel liefs en succes vanuit hoorn van alle loefjes ...... zet hem op en maak er wat moois van,
    is leuk om zo te kunnen volgen xxx yvonne

• 22 April 2008 - 15:28

Wil Scholte:

Dag zwoegertjes,ik weet zeker dat jullie met goede moed aan de slag zijn gegaan.Respect en bewondering voor jullie inzet.Geweldig.
    Veel lieve groetjes van Wil.

• 22 April 2008 - 20:34

Ria En Joop Baaij:

Inmiddels hebben jullie al kennis gemaakt met wie en wat jullie boven het hoofd hsngt. veel serkte en succes.

• 23 April 2008 - 13:06

Flora:

ook veel plezier en lol toegewenst

• 23 April 2008 - 14:41

Joke:

Dag zusje
    Ik zit bij Susan en heb alles gelezen en foto,s bekeken.Fijn dat de reis goed is verlopen en wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes.
    Een dikke knuffel van robbie en joke.

• 23 April 2008 - 16:07

Susan:

De hele week zat het in mijn hoofd, petra bellen!!! en nog vergeet ik het. Des al niet te min, heel veel succes met jullie verschrikkelijke goede en gedurfde actie en ik blijf jullie op de website volgen.
    Dikke kus,
    Susan.